limango Genel Müdürü Gülfem Toygar Webrazzi E-Ticaret’13 Konferansı’nda! / Limango Blog
23 Şubat 2013 Cumartesi

16:45

Türkiye’de e-ticaret sektörünü çeşitli konu başlıkları altında ele alan Webrazzi E-Ticaret’13 Konferansı’na limango Genel Müdürü Gülfem Toygar da katıldı.

Lojistik, tedarik ve müşteri hizmetleri gibi unsurları, “E-Ticaretin Hassas Noktaları” başlıklı sunumuyla aktaran Toygar, detay gibi görünen bu unsurların aslında ne kadar önemli olduğunun altını bir kez daha çizdi.

Konuşmasının başında müşteri memnuniyeti ve lojistik konularına değinerek, “Müşteriye doğru ulaşamadığın ve iyi bir deneyim yaşatamadığın sürece arka taraftaki başarıların hiçbir anlamı kalmıyor,” diyen Toygar, müşteri memnuniyetinin önemini şu cümlelerle vurguladı: “Müşteriyi ne kadar mutlu edersen et yaptığın bir hatayı yıllarca silemezsin. Dolayısıyla müşteri memnuniyeti ve müşteriye yaşatılan deneyim hayati önem taşıyor.”

Webrazzi E-Ticaret'13 Konferansı ve Gülfem Toygar'ın sunumuyla ilgili detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayın.

0 yorum:

Yorum Gönder